U normalnim drzvama jedan dio troskova snosi drzava subvencija.. e sad kako kad se registruje jel se moraju placati eco taxe? To bi mi bilo glupo, ako ne opet se isplati
e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
0
ALPHA ET OMEGA
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Ovdje sam nedavno gledao onaj nissan leaf...(sa renault skupa složili)
Osnovna je cijena cca 29.000€, nakon subvencije i nekih popusta, 23.000€...što je već pristupačno
Malo se još zna o održavanju, mada bi trebalo biti jeftinije, otpada motor i mjenjač, najskuplji kvarovi na klasičnim vozilima...
0
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
ma nemaš tu redovnog održavanja, ulje i filteri...storm je napisao/la: ↑19 okt 2020, 13:35Ovdje sam nedavno gledao onaj nissan leaf...(sa renault skupa složili)
Osnovna je cijena cca 29.000€, nakon subvencije i nekih popusta, 23.000€...što je već pristupačno
Malo se još zna o održavanju, mada bi trebalo biti jeftinije, otpada motor i mjenjač, najskuplji kvarovi na klasičnim vozilima...
jedino što bi moglo biti skupo a vjerujem da i brzo potrošno su (od ovih potrošnih materijala) diskovi i pločice...
2
2
I say what I think, I think what I say
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Pa ti je vec okstorm je napisao/la: ↑19 okt 2020, 13:35Ovdje sam nedavno gledao onaj nissan leaf...(sa renault skupa složili)
Osnovna je cijena cca 29.000€, nakon subvencije i nekih popusta, 23.000€...što je već pristupačno
Malo se još zna o održavanju, mada bi trebalo biti jeftinije, otpada motor i mjenjač, najskuplji kvarovi na klasičnim vozilima...
Obicno daju garanciju na bateriju 10 godina tako da ai miran sto se toga tice.za 10 godina promjenices vec auto..
Jeftinija mu proizvodnja od obicnog auta a skuplji
Opet monopol i politika i onda se covjek pita zasto nije jedtinije ako je svima u interesu da bude cisca planeta..
0
ALPHA ET OMEGA
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Baterije su valjda skupe...hrpa elektronike, šasija, karoserija ti je isto trošak, s tim da zbog težine, idu još skuplje legure...dobro, da su preskupi, to stoji.R4IN je napisao/la: ↑19 okt 2020, 13:41Pa ti je vec okstorm je napisao/la: ↑19 okt 2020, 13:35
Ovdje sam nedavno gledao onaj nissan leaf...(sa renault skupa složili)
Osnovna je cijena cca 29.000€, nakon subvencije i nekih popusta, 23.000€...što je već pristupačno
Malo se još zna o održavanju, mada bi trebalo biti jeftinije, otpada motor i mjenjač, najskuplji kvarovi na klasičnim vozilima...
Obicno daju garanciju na bateriju 10 godina tako da ai miran sto se toga tice.za 10 godina promjenices vec auto..
Jeftinija mu proizvodnja od obicnog auta a skuplji
Opet monopol i politika i onda se covjek pita zasto nije jedtinije ako je svima u interesu da bude cisca planeta..
Ali sjećam se prvih Tesli....sa 100.000usd spao je osnovni model na 35.000usd...
Mislim da tu i ovi klasici (autoindustrija) mute vode
1
1
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Pa da...kočnice i gume...i možda neki osigurač odeMax je napisao/la: ↑19 okt 2020, 13:37ma nemaš tu redovnog održavanja, ulje i filteri...storm je napisao/la: ↑19 okt 2020, 13:35
Ovdje sam nedavno gledao onaj nissan leaf...(sa renault skupa složili)
Osnovna je cijena cca 29.000€, nakon subvencije i nekih popusta, 23.000€...što je već pristupačno
Malo se još zna o održavanju, mada bi trebalo biti jeftinije, otpada motor i mjenjač, najskuplji kvarovi na klasičnim vozilima...
jedino što bi moglo biti skupo a vjerujem da i brzo potrošno su (od ovih potrošnih materijala) diskovi i pločice...
0
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
i vinklovanje motora
3
3
I say what I think, I think what I say
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Treba jos malo sacekatistorm je napisao/la: ↑19 okt 2020, 13:52Baterije su valjda skupe...hrpa elektronike, šasija, karoserija ti je isto trošak, s tim da zbog težine, idu još skuplje legure...dobro, da su preskupi, to stoji.R4IN je napisao/la: ↑19 okt 2020, 13:41
Pa ti je vec ok
Obicno daju garanciju na bateriju 10 godina tako da ai miran sto se toga tice.za 10 godina promjenices vec auto..
Jeftinija mu proizvodnja od obicnog auta a skuplji
Opet monopol i politika i onda se covjek pita zasto nije jedtinije ako je svima u interesu da bude cisca planeta..
Ali sjećam se prvih Tesli....sa 100.000usd spao je osnovni model na 35.000usd...
Mislim da tu i ovi klasici (autoindustrija) mute vode
1
1
ALPHA ET OMEGA
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Ma to je ono...može mi se...R4IN je napisao/la: ↑19 okt 2020, 13:57Treba jos malo sacekatistorm je napisao/la: ↑19 okt 2020, 13:52
Baterije su valjda skupe...hrpa elektronike, šasija, karoserija ti je isto trošak, s tim da zbog težine, idu još skuplje legure...dobro, da su preskupi, to stoji.
Ali sjećam se prvih Tesli....sa 100.000usd spao je osnovni model na 35.000usd...
Mislim da tu i ovi klasici (autoindustrija) mute vode
Tesla kad je počeo izbacivati serijski, nije imao ozbiljne konkurencije.
Da je postavio cijenu 300.000, prodao bi...uvijek imaš dosta fanatika sa lovom, koji kupuju iz prestiža...
E dan danas, gotovo da nema ozbiljnog proizvođaća, koji ubrzano ne radi na tom segmentu...
Tako da bi cijene u budućnosti mogle samo padati...
0
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Tako nekako, u svakom slucaju je buducnoststorm je napisao/la: ↑19 okt 2020, 14:00Ma to je ono...može mi se...
Tesla kad je počeo izbacivati serijski, nije imao ozbiljne konkurencije.
Da je postavio cijenu 300.000, prodao bi...uvijek imaš dosta fanatika sa lovom, koji kupuju iz prestiža...
E dan danas, gotovo da nema ozbiljnog proizvođaća, koji ubrzano ne radi na tom segmentu...
Tako da bi cijene u budućnosti mogle samo padati...
1
1
ALPHA ET OMEGA
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Meni se sviđaju zbog jednostavne mehanike. Imaš jedan elektromotor, prenos - mjenjač otpada.
Ne trebaju ti svjećice, špule, dizne, ventili, lanci, zupčasti remeni, mikroremeni, pumpe, senzor ovaj, senzor onaj, bregaste osovine, anlaser, alternator, izduvni sistem....
Moraš misliti na kočnice te amortizere kao potrošne dijelove.
Eh, garancija. 10 godina na bateriju. Nećeš ga 10 godina voziti, ali hoćeš recimo 5 ili 7. Kome ga prodati? Hajde, ima budala, vazda ih je bilo ali nekako ih teško naći nekad kad trebaš nešto prodati. A onaj što kupi konta da će kroz malo morati mijenjati bateriju i zbog toga mu pada vrijednost na auto.
Nije da nisu budućnost ali na dosta pitanja nema još odgovora.
BTW sjedio sam u Tesli i nisam imponiran.
Ne trebaju ti svjećice, špule, dizne, ventili, lanci, zupčasti remeni, mikroremeni, pumpe, senzor ovaj, senzor onaj, bregaste osovine, anlaser, alternator, izduvni sistem....
Moraš misliti na kočnice te amortizere kao potrošne dijelove.
Eh, garancija. 10 godina na bateriju. Nećeš ga 10 godina voziti, ali hoćeš recimo 5 ili 7. Kome ga prodati? Hajde, ima budala, vazda ih je bilo ali nekako ih teško naći nekad kad trebaš nešto prodati. A onaj što kupi konta da će kroz malo morati mijenjati bateriju i zbog toga mu pada vrijednost na auto.
Nije da nisu budućnost ali na dosta pitanja nema još odgovora.
BTW sjedio sam u Tesli i nisam imponiran.
1
1
You can jeer but you don’t understand
Any fragile soul can be a Florida Man
Any fragile soul can be a Florida Man
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Meni se cini da ce biti tako. Sta ako stanes usred neke sumetine, neces sa kanisterom po struju.
0
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Kako god ja cu sacekati da im padne cijena, a do tada ...
0
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Jučer isprobala Jaguar I- pace..
Šta da kažem? Ma ne dam ja svog RRE, yok
Šta da kažem? Ma ne dam ja svog RRE, yok
1
1
"Kimsenin fark edemeyeceği detayları görmeyi çok severim."
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Sve to što kažešOmmadawn je napisao/la: ↑20 okt 2020, 23:09 Meni se sviđaju zbog jednostavne mehanike. Imaš jedan elektromotor, prenos - mjenjač otpada.
Ne trebaju ti svjećice, špule, dizne, ventili, lanci, zupčasti remeni, mikroremeni, pumpe, senzor ovaj, senzor onaj, bregaste osovine, anlaser, alternator, izduvni sistem....
Moraš misliti na kočnice te amortizere kao potrošne dijelove.
Eh, garancija. 10 godina na bateriju. Nećeš ga 10 godina voziti, ali hoćeš recimo 5 ili 7. Kome ga prodati? Hajde, ima budala, vazda ih je bilo ali nekako ih teško naći nekad kad trebaš nešto prodati. A onaj što kupi konta da će kroz malo morati mijenjati bateriju i zbog toga mu pada vrijednost na auto.
Nije da nisu budućnost ali na dosta pitanja nema još odgovora.
BTW sjedio sam u Tesli i nisam imponiran.
A oko baterija sam pisao... Jedino rješenje, da bi brzo prešli na sve to, je standardizirani battey pack, koji bi ti neki robot, neka mehatronika, na stanici promijenila za tri minute...
Bez toga sumnjam u nešto masovno... Gdje ćemo se puniti svi, kad ni parkinga nema za sve, ni izbliza... A najveća ciljna skupina su ipak gradovi...
Jer će u budućnosti i gradovi prvi uvesti "no fuel zone"
0
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Oh da. Upravo su veliki gradovi meta za tržište elektromobilima.storm je napisao/la: ↑26 okt 2020, 06:17Sve to što kažešOmmadawn je napisao/la: ↑20 okt 2020, 23:09 Meni se sviđaju zbog jednostavne mehanike. Imaš jedan elektromotor, prenos - mjenjač otpada.
Ne trebaju ti svjećice, špule, dizne, ventili, lanci, zupčasti remeni, mikroremeni, pumpe, senzor ovaj, senzor onaj, bregaste osovine, anlaser, alternator, izduvni sistem....
Moraš misliti na kočnice te amortizere kao potrošne dijelove.
Eh, garancija. 10 godina na bateriju. Nećeš ga 10 godina voziti, ali hoćeš recimo 5 ili 7. Kome ga prodati? Hajde, ima budala, vazda ih je bilo ali nekako ih teško naći nekad kad trebaš nešto prodati. A onaj što kupi konta da će kroz malo morati mijenjati bateriju i zbog toga mu pada vrijednost na auto.
Nije da nisu budućnost ali na dosta pitanja nema još odgovora.
BTW sjedio sam u Tesli i nisam imponiran.
A oko baterija sam pisao... Jedino rješenje, da bi brzo prešli na sve to, je standardizirani battey pack, koji bi ti neki robot, neka mehatronika, na stanici promijenila za tri minute...
Bez toga sumnjam u nešto masovno... Gdje ćemo se puniti svi, kad ni parkinga nema za sve, ni izbliza... A najveća ciljna skupina su ipak gradovi...
Jer će u budućnosti i gradovi prvi uvesti "no fuel zone"
1
1
You can jeer but you don’t understand
Any fragile soul can be a Florida Man
Any fragile soul can be a Florida Man