Range Rover Evoque
e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
0
"Kimsenin fark edemeyeceği detayları görmeyi çok severim."
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Da znaš da jeste
0
"Kimsenin fark edemeyeceği detayları görmeyi çok severim."
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Gledam ja njega odavno, samo mi se ne daju tolike pare za njega.
I vilio bih da je jednostavniji ... unutrasnjost mu je savrsena, ali za odijelo, nikako za blatnjave gojzerice. Moras pod abdestom u njega, to malo komplikuje ...
0
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Jeste skup, da..
Auta me nikad nisu nešto zanimala, ali jednom vidjela ovoga u turskoj seriji i zaljubih se
Hajde želje su da se ostvaruju ponekad.
0
"Kimsenin fark edemeyeceği detayları görmeyi çok severim."
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
K'o da vidim Hurema ga vozila u seriji ...
1
1
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Nije ali si bio blizu, glumila je u toj seriji ali ga nije vozila.
0
"Kimsenin fark edemeyeceği detayları görmeyi çok severim."
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Da je meni u kakvu staru Mečku strpati elektromotor. To bi već bilo nešto.
0
You can jeer but you don’t understand
Any fragile soul can be a Florida Man
Any fragile soul can be a Florida Man
Hibridi i električni automobili prvi put nadmašili prodaju dizela u Evropi
Automobili s elektrificiranim pogonom prvi put su nadmašili prodaju dizelskih automobila u Evropi.
Prema zvaničnim podacima, u septembru je u Evropi registrovano 1,3 miliona automobila, 327.800 su elektrificirani, a 322.400 dizeli. Benzinci čine do 47 posto tržišta, ali je to manje u odnosu na 59 posto iz septembra 2019. godine.
Polovina svih automobila prodanih u Evropi su bili dizeli prije deset godina, a taj udio na tržištu je sada pao na 24,8 posto. Skandal Dieselgate još uvijek ima utjecaja, a reginonalne i nacionalne vlade su također izvršile pritisak na kupce i proizvođače automobila da "očiste" lokalno okruženje i smanje globalnu karbonsku emisiju.
Paralelno s opadanjem prodaje dizela događa se rast prodaje električnih i elektrificiranih automobila. Analitičarska firma Jato Dynamics je utvrdila da električni automobili, hibridi, plug-in hibridi i blagi hibridi čine oko 25,2 posto registracija u Evropi u septembru.
Podaci pokazuju da 53 posto evropskih registracija u septembru čine hibridi ili blagi hibridi. Ukupno 69 posto prodanih primjeraka Fordovog modela Puma imaju blagu hibridnu tehnologiju, kao i 59 posto registrovanih primjeraka Fiata 500.
0
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
E to bi već bilo nešto na tom planu..
Izraelski startup predstavio baterije za električne automobile koje se napune za pet minuta
D. B.
Izraelski startup predstavio baterije za električne automobile koje se napune za pet minuta
Svaki razgovor o električnim automobilima ima neizbježnu temu, a to su njihove baterije, vrijeme punjenja i domet.
Vrijeme punjenja baterija električnih automobila još uvijek je daleko od idealnog, a upravo je to problem koji pokušava riješiti izraelski startup StoreDot.
Ovaj startup razvija baterije za električna vozila svih vrsta, uključujući e-skutere i automobile, a radi se o baterijama koje se napune za samo pet minuta.
Baterijske ćelije su proizvod kineske kompanije EVE Energy te se razlikuju u odnosu na tradicionalne baterije jer u anodi sadrže metaloidne nanočestice umjesto grafita. Iz StoreDota tvrde da to predstavlja ključni korak u prevazilaženju problema koji se odnose na sigurnost i vijek trajanja baterije. U budućnosti izraelski startup namjerava koristiti silikon umjesto germanija za ove nanočestice, a zbog toga bi baterije u konačnici trebale biti jeftinije.
Električni automobil čija se baterija napuni za pet minuta mogao bi riješiti problem redova na stanicama za punjenje, kao i barem smanjiti stres koji uzrokuje briga o dometu električnog automobila.
Međutim, na to će se još čekati jer su za punjenje ovakve baterije potrebni jači punjači. U StarDotu vjeruju da će do 2025. godine uz postojeću infrastrukturu baterije moći omogućiti domet od 160 km nakon samo pet minuta punjenja.
U StoreDot investiraju Daimler, BP, TDK i Samsung.
I druge kompanije među kojima su Tesla Motors i Enevate razvijaju baterije koje se brzo pune.
Izraelski startup predstavio baterije za električne automobile koje se napune za pet minuta
D. B.
Izraelski startup predstavio baterije za električne automobile koje se napune za pet minuta
Svaki razgovor o električnim automobilima ima neizbježnu temu, a to su njihove baterije, vrijeme punjenja i domet.
Vrijeme punjenja baterija električnih automobila još uvijek je daleko od idealnog, a upravo je to problem koji pokušava riješiti izraelski startup StoreDot.
Ovaj startup razvija baterije za električna vozila svih vrsta, uključujući e-skutere i automobile, a radi se o baterijama koje se napune za samo pet minuta.
Baterijske ćelije su proizvod kineske kompanije EVE Energy te se razlikuju u odnosu na tradicionalne baterije jer u anodi sadrže metaloidne nanočestice umjesto grafita. Iz StoreDota tvrde da to predstavlja ključni korak u prevazilaženju problema koji se odnose na sigurnost i vijek trajanja baterije. U budućnosti izraelski startup namjerava koristiti silikon umjesto germanija za ove nanočestice, a zbog toga bi baterije u konačnici trebale biti jeftinije.
Električni automobil čija se baterija napuni za pet minuta mogao bi riješiti problem redova na stanicama za punjenje, kao i barem smanjiti stres koji uzrokuje briga o dometu električnog automobila.
Međutim, na to će se još čekati jer su za punjenje ovakve baterije potrebni jači punjači. U StarDotu vjeruju da će do 2025. godine uz postojeću infrastrukturu baterije moći omogućiti domet od 160 km nakon samo pet minuta punjenja.
U StoreDot investiraju Daimler, BP, TDK i Samsung.
I druge kompanije među kojima su Tesla Motors i Enevate razvijaju baterije koje se brzo pune.
0
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Postavlja se pitanje - šta sa baterijama kada im prođe radni vijek?
I šta sa tolikom ogromnom elektronikom i plastikom kada auto odradi svoje?
Ono što je dobro kod tih elektro auta je jednostavnost mehanike.
I šta sa tolikom ogromnom elektronikom i plastikom kada auto odradi svoje?
Ono što je dobro kod tih elektro auta je jednostavnost mehanike.
1
1
You can jeer but you don’t understand
Any fragile soul can be a Florida Man
Any fragile soul can be a Florida Man
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Hmda, to prijeti postati ekološki problem.
Opet gledam kako je sad tu, ne možeš više ni klasičan auto samo ostaviti. Odmah te ganjaju, gdje ćeš sa njim, šta ćeš, i na kraju moraš platiti reciklazu cca 300€
Zato se i prodaju neka vozila u voznom stanju za 50€, samo da ga se riješe
Zabranjeni su i otpadi po njivama.
Tako da se nadam, da će i ovo regulirati, jer te velike baterije jesu potencialno opasne po prirodu.
0
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Električni automobili u budućnosti bi trebali biti jeftiniji od onih na gorivo
B. R.
Električni automobili u budućnosti bi trebali biti jeftiniji od onih na gorivoIlustracija (Foto: EPA-EFE)
Izgledno je da će električni automobili jednako koštati kao oni na gorivo, a vjerovatno će biti i jeftiniji zbog smanjenja troškova proizvodnje baterija. U prošloj godini je prodaja ovih vozila širom svijeta porasla za 43 posto.
Pretpostavlja se da će biti jeftiniji od konvencionalnih vozila i bez subvencija za kupovinu, pokazale su analize za period od 2023. do 2025. godine. Prekretnica u prodaji već se dešava u Norveškoj gdje su manji nameti za posljedicu imali da električni automobili budu jeftiniji.
U skandinavskim državama je prošle godine tržišni udio ove vrste vozila bio 54 posto, što je više za pet posto u odnosu na druge evropske države.
Dosadašnje cijene nisu bile jedini razlog zašto nisu bili traženiji na tržištu. Među razlozima je i domet putovanja koji se može ostvariti jednim punjenjem. Ali, ove sedmice počele su se proizvoditi baterije čijim će se punjenjem za pet minuta moći putovati i do 320 kilometara.
Većina je saglasna da će električni automobili biti još traženiji onda kada im cijena bude niža bez subvencija za kupovinu. Profesor Tim Lenton sa Univerziteta Exeter je upravo primjer Norveške naveo kako progresivna porezna politika može podstaći kupovinu ovih vozila.
Prema njegovim podacima iz 2019., električni automobili u Norveškoj bili su jeftiniji za 0,3 posto i njihov tržišni udio je bio 48 posto.
Podaci američkog poslovnog lista Bloomberg su pokazali da će smanjenje troškova proizvodnje baterija za vozila značiti to da njihova cijena bude skoro jednaka cijeni automobila na gorivo do 2023. S druge strane, profesor Lenton smatra da će se to desiti u periodu od 2024. do 2025.
U izvještaju kompanije McKinsey nazvanom "Globalne energetske perspektive u 2021." je navedeno da je izgledno da će ovi automobili biti najčešći izbor u sljedećih pet godina u mnogim dijelovima svijeta.
Bloombergov James Fith je napomenuo da se u posljednjih deset godina desio, kako je naveo, drastičan pad cijene baterija i da je taj pad bio znatno veći od očekivanog. Pa je tako 2010. cijena baterije od 30 kilovat sati za mali automobil koštala 30.000 dolara, a za taj novac se moglo kupiti obično vozilo. Sada, pokazuju podaci Bloomberga, takva baterija košta 4.100 dolara.
Očekuje da će pad troškova proizvodnje baterije do 2023. u konačnici značiti da će baterija za mali automobil koštati tri hiljade dolara.
Električni automobili imaju niz prednosti, a neke od njih su da stvaraju znatno manje buke i da imaju brže ubrzanje. Istraživanje provedeno među dvije hiljade vlasnika ovih vozila u Velikoj Britaniji je pokazalo da njih 91 posto više ne želi imati automobil na gorivo.
Pretpostavlja se da će jeftinije baterije doprinijeti i bržoj elektrifikaciji terenaca koji su vrlo traženi na tržištu, a oni na gorivo su trenutno značajan uzročnik zagađenja okoliša, piše list Guardian.
B. R.
Električni automobili u budućnosti bi trebali biti jeftiniji od onih na gorivoIlustracija (Foto: EPA-EFE)
Izgledno je da će električni automobili jednako koštati kao oni na gorivo, a vjerovatno će biti i jeftiniji zbog smanjenja troškova proizvodnje baterija. U prošloj godini je prodaja ovih vozila širom svijeta porasla za 43 posto.
Pretpostavlja se da će biti jeftiniji od konvencionalnih vozila i bez subvencija za kupovinu, pokazale su analize za period od 2023. do 2025. godine. Prekretnica u prodaji već se dešava u Norveškoj gdje su manji nameti za posljedicu imali da električni automobili budu jeftiniji.
U skandinavskim državama je prošle godine tržišni udio ove vrste vozila bio 54 posto, što je više za pet posto u odnosu na druge evropske države.
Dosadašnje cijene nisu bile jedini razlog zašto nisu bili traženiji na tržištu. Među razlozima je i domet putovanja koji se može ostvariti jednim punjenjem. Ali, ove sedmice počele su se proizvoditi baterije čijim će se punjenjem za pet minuta moći putovati i do 320 kilometara.
Većina je saglasna da će električni automobili biti još traženiji onda kada im cijena bude niža bez subvencija za kupovinu. Profesor Tim Lenton sa Univerziteta Exeter je upravo primjer Norveške naveo kako progresivna porezna politika može podstaći kupovinu ovih vozila.
Prema njegovim podacima iz 2019., električni automobili u Norveškoj bili su jeftiniji za 0,3 posto i njihov tržišni udio je bio 48 posto.
Podaci američkog poslovnog lista Bloomberg su pokazali da će smanjenje troškova proizvodnje baterija za vozila značiti to da njihova cijena bude skoro jednaka cijeni automobila na gorivo do 2023. S druge strane, profesor Lenton smatra da će se to desiti u periodu od 2024. do 2025.
U izvještaju kompanije McKinsey nazvanom "Globalne energetske perspektive u 2021." je navedeno da je izgledno da će ovi automobili biti najčešći izbor u sljedećih pet godina u mnogim dijelovima svijeta.
Bloombergov James Fith je napomenuo da se u posljednjih deset godina desio, kako je naveo, drastičan pad cijene baterija i da je taj pad bio znatno veći od očekivanog. Pa je tako 2010. cijena baterije od 30 kilovat sati za mali automobil koštala 30.000 dolara, a za taj novac se moglo kupiti obično vozilo. Sada, pokazuju podaci Bloomberga, takva baterija košta 4.100 dolara.
Očekuje da će pad troškova proizvodnje baterije do 2023. u konačnici značiti da će baterija za mali automobil koštati tri hiljade dolara.
Električni automobili imaju niz prednosti, a neke od njih su da stvaraju znatno manje buke i da imaju brže ubrzanje. Istraživanje provedeno među dvije hiljade vlasnika ovih vozila u Velikoj Britaniji je pokazalo da njih 91 posto više ne želi imati automobil na gorivo.
Pretpostavlja se da će jeftinije baterije doprinijeti i bržoj elektrifikaciji terenaca koji su vrlo traženi na tržištu, a oni na gorivo su trenutno značajan uzročnik zagađenja okoliša, piše list Guardian.
0
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Pa meni je logicnije da budu jeftiniji. Ako izbace svu nepotrebnu tehnologiju i naprave prakticno vozilo kao golf 2 da ima samo elektromotor i baterije i eventualno pepeljaru od opreme to bi bio hit!
0
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Nešto se čudno događa.
Oko petina vlasnika e vozila, sljedeću kupnju se vraća na benzin (uglavnom)
Izgleda je razlog zasad loša infrastruktura punionica...
Oko petina vlasnika e vozila, sljedeću kupnju se vraća na benzin (uglavnom)
Izgleda je razlog zasad loša infrastruktura punionica...
1
1
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Ma nije to taj osjećaj ko kad pališ Golfa keca dizela na Jahorini.
Po litre benzina i verglaj dok ne sastavi. Taj osjećaj nijedan alternativni motor ne može dočarati.
Po litre benzina i verglaj dok ne sastavi. Taj osjećaj nijedan alternativni motor ne može dočarati.
1
1
You can jeer but you don’t understand
Any fragile soul can be a Florida Man
Any fragile soul can be a Florida Man
Re: e- vozila, noviteti, slabosti, prednosti...
Od svih ovih auta na ugljen, još mi je nekako najzanimiviji Huawei, mada se ga u europi još ne može kupiti...
Zanimljiv mi je prije svega radi bencinskog agregata...
Zanimljiv mi je prije svega radi bencinskog agregata...
1
1