Jasta cu....nego bolje mi je bilo da sam.isla.na dernek u La.dolce Vitu nego ovdje trunila

Jasta cu....nego bolje mi je bilo da sam.isla.na dernek u La.dolce Vitu nego ovdje trunila
Tvrdim da se zamaras necim sto nine varijabilno, nego egzaktno i jasno. Tu je korijen naseg neslaganja.
Tebi ovo mozda izgleda kao kontradikcija u Kur'anu? Vjeruj, otidji samo na YT, naci ces mnogo toga.Crvena Nit je napisao/la: ↑16 feb 2021, 17:00Sto tebi nije jasno u mom postu, kao odgovor na tvoj post?
" Debata nije o prakticiranju poligamije u posebnim situacijama, vec, od sinoc pisemo, o prakticiranju poligamije jer ajet ( rasprava sa Fatih) se interpretira kao koristenje opcije u normalnoj svakodnevnici. Jucer si pisala, zenama Istoka, ne smeta, a nisi napisala razloge, odnosno, da li su one ugrozena kategorija! Moj, kako si rekla, tefsir je apsolutno u skladu sa ajetom: "Vi ne možete potpuno jednako postupati prema ženama svojim ma koliko to željeli…” (Al Kur’an, 4:129)
Identican problem imamo sa tretiranjem zena u vezi oblacenja u Kur'anu , a Serijat ga interpretira drugacije. Zato polozaj zena u Kur'anu nije jednako postavljen u tretiranju zene u Serijatu. Razumljivo, oba dijela su obuvacena pod temom, "Zena u Islamu". "
Ti sve znas ba
Sad bas citam temu i razmisljam ima li smisla ubaciti se.. bas zbog toga.Max je napisao/la: ↑16 feb 2021, 17:03Pa jednostavno je to objasniti u ovom slucajuCrvena Nit je napisao/la: ↑16 feb 2021, 17:00
Sto tebi nije jasno u mom postu, kao odgovor na tvoj post?
" Debata nije o prakticiranju poligamije u posebnim situacijama, vec, od sinoc pisemo, o prakticiranju poligamije jer ajet ( rasprava sa Fatih) se interpretira kao koristenje opcije u normalnoj svakodnevnici. Jucer si pisala, zenama Istoka, ne smeta, a nisi napisala razloge, odnosno, da li su one ugrozena kategorija! Moj, kako si rekla, tefsir je apsolutno u skladu sa ajetom: "Vi ne možete potpuno jednako postupati prema ženama svojim ma koliko to željeli…” (Al Kur’an, 4:129)
Identican problem imamo sa tretiranjem zena u vezi oblacenja u Kur'anu , a Serijat ga interpretira drugacije. Zato polozaj zena u Kur'anu nije jednako postavljen u tretiranju zene u Serijatu. Razumljivo, oba dijela su obuvacena pod temom, "Zena u Islamu". "
Muskarci su s marsa a zene sa Venere
![]()
YT ne koristim, hvalaFatih je napisao/la: ↑16 feb 2021, 17:09Tebi ovo mozda izgleda kao kontradikcija u Kur'anu? Vjeruj, otidji samo na YT, naci ces mnogo toga.Crvena Nit je napisao/la: ↑16 feb 2021, 17:00
Sto tebi nije jasno u mom postu, kao odgovor na tvoj post?
" Debata nije o prakticiranju poligamije u posebnim situacijama, vec, od sinoc pisemo, o prakticiranju poligamije jer ajet ( rasprava sa Fatih) se interpretira kao koristenje opcije u normalnoj svakodnevnici. Jucer si pisala, zenama Istoka, ne smeta, a nisi napisala razloge, odnosno, da li su one ugrozena kategorija! Moj, kako si rekla, tefsir je apsolutno u skladu sa ajetom: "Vi ne možete potpuno jednako postupati prema ženama svojim ma koliko to željeli…” (Al Kur’an, 4:129)
Identican problem imamo sa tretiranjem zena u vezi oblacenja u Kur'anu , a Serijat ga interpretira drugacije. Zato polozaj zena u Kur'anu nije jednako postavljen u tretiranju zene u Serijatu. Razumljivo, oba dijela su obuvacena pod temom, "Zena u Islamu". "
"Nezadovoljni muskarac" da otvori temu? Musliman nije nezadovoljan onim sto mu je Allah naredio. Tako, mnogi bi mozda kukali kako moraju zeni obezbijediti sve, djeci, a da zena svoje ne mora dati nikome. Medjutim, biti nezadovoljan time, znaci sumnjati u mudrost i ispravnost tog propisa. Jos ako ako ga krsis, tj, tjeras zenu da sa tobom dijeli njenu imovinu, onda si i nepokoran.
Imali bi se muskarci cemu jadati, ali, ko uistinu vjeruju, to prihvata i ne dovodi u pitanje. Pa eto, cak i u toj poligamiji, ista je situacija. Svaka zena ne mora datti ista svome muzu, pa cak ni za izdrzavanje djece. Sve je to njegova duznost. I to je jedan od razloga, bar za ogromnu vecinu, da ni ne pomislja na vise od jedne zene.
Plus "zvocanje".![]()
Nije egzaktno, vec je nepravilno prezentirano kao takvo!
Zasto? Ti biras sta ces gledati. Nemoj mi samo reci da je i to zabranjeno.Crvena Nit je napisao/la: ↑16 feb 2021, 17:11YT ne koristim, hvalaFatih je napisao/la: ↑16 feb 2021, 17:09
Tebi ovo mozda izgleda kao kontradikcija u Kur'anu? Vjeruj, otidji samo na YT, naci ces mnogo toga.
"Nezadovoljni muskarac" da otvori temu? Musliman nije nezadovoljan onim sto mu je Allah naredio. Tako, mnogi bi mozda kukali kako moraju zeni obezbijediti sve, djeci, a da zena svoje ne mora dati nikome. Medjutim, biti nezadovoljan time, znaci sumnjati u mudrost i ispravnost tog propisa. Jos ako ako ga krsis, tj, tjeras zenu da sa tobom dijeli njenu imovinu, onda si i nepokoran.
Imali bi se muskarci cemu jadati, ali, ko uistinu vjeruju, to prihvata i ne dovodi u pitanje. Pa eto, cak i u toj poligamiji, ista je situacija. Svaka zena ne mora datti ista svome muzu, pa cak ni za izdrzavanje djece. Sve je to njegova duznost. I to je jedan od razloga, bar za ogromnu vecinu, da ni ne pomislja na vise od jedne zene.
Plus "zvocanje".![]()
Ma drug samo sam jednu personu na forumskim bespucima
Postoji adekvatna literatura.
Dobro. Je li dobro vladas arapskim jezikom? Ako da, onda cemo pokusati malo drugacije.Crvena Nit je napisao/la: ↑16 feb 2021, 17:13Nije egzaktno, vec je nepravilno prezentirano kao takvo!
Znam, i ja isto. Nekad sam pisao i sate provodio tako, sad samo razmisljam i citam.
Ali, postoje i ljudi koju su tu literaturu ili izucavali ili cak pisali. Daleko brze, da se dodje do onoga sto trazis.
Zasto?Fatih je napisao/la: ↑16 feb 2021, 17:15Dobro. Je li dobro vladas arapskim jezikom? Ako da, onda cemo pokusati malo drugacije.Crvena Nit je napisao/la: ↑16 feb 2021, 17:13
Nije egzaktno, vec je nepravilno prezentirano kao takvo!
A kako.tacno glasi to nepravilno tumačenje, koji je islamski ucenjak i skolovani tefsir tumac, to rekao i za sta tacno.Crvena Nit je napisao/la: ↑16 feb 2021, 17:13Nije egzaktno, vec je nepravilno prezentirano kao takvo!