Ja čekam
Odabrane noći u Islamu
Re: Odabrane noći u Islamu
Ja ću reći kako sam.ja naučila i kako su me.uciki tamo gdje sam.odrasla...
Lejletu-r-Regaib se obiljezava kao noc u kojoj je hazreti Amina začela, i zanijela Bozijeg Poslanika. To je noc svečanosti i ibadeta
Fokus svakog vjernika u ovoj noci jeste i trebao bi biti Muhammed savs , trebali bismo se prisjećali njegove Plemenitosti, načina života i dobrote, kao.i naslijeđa i amaneta koje nam je ostavio.
Takodher noc u kojem se svaki vjernik potiče da preispita svoje stanje, predanost vlastitia dostignuća i zadane ciljeve u svakom smislu.
U takvom raspoloženju, sasvim je u redu i nije nista pogresno da se zamoli Allaha dz s, uputi dova , makar ona bila i u obliku zelje.
Ja npr divim uvijek isti na ovu noc
"Gospodaru,učini me dostojnom Milosti Tvoje i sedzde na koju ti padam, dostojnom da se nazovem dijelom ummeta tvoga."
Ali da, dovim i za zdravlje, hajr, nafaku, prosperitet, bereket, milost, za meni drage ljude. Na.kraju uputim dovu za sve ljude koji su u potrebi i znanje i neznane.
Nikada dovu ne upućujem explicitbo kao zelju...konkretnu, za nešto npr.
0
Re: Odabrane noći u Islamu
Danas s aksamom abd nastupa Lejletul-Mi'radž , noć o kojoj govore i Kur'an i Hadis, a pod ovom odrednicom podrazumijevaju se Isra (ponoćno putovanje od Mekke do Kudsa u Jerusalemu) i Mi'radž (uzdignuće Božijeg poslanika do Sidretul-muntehaa), koji su se dogodili u istoj noći.
Prema povijesnim izvorima, ovaj događaj se zbio u jednom od najtežih perioda Muhammedovog, a.s., poslanstva, neposredno nakon senetul-huzna (godine tuge) u kojoj je Poslanik izgubio dva najveća oslonca, pomagača i zaštitnika među ljudima, h. Hatidžu i Ebu Taliba. Poslije tog gubitka, Poslanik je išao u Taif da tamošnje stanovnike pozove u islam, ali umjesto pristanka protjerali su ga kamenicama i pogrdama. U tim trenucima Poslanik je tražio zaštitu od Najvećeg Zaštitnika i Allah, dž.š., ga je obradovao Israom i Mi'radžom. Cijeli ovaj događaj je precizno izložen i do u detalje objašnjen u brojnim hadisima i povijesnim djelima.
U Kur'anu je o Israu zabilježeno: “Neka je slavljen Onaj Koji je proveo Svoga roba od Mesdžidul-Harama (Kabe) do Mesdžidul-Aksa (Kuds) čiju smo okolinu blagoslovili kako bismo mu znamenje Naše pokazali. Zaista On sve čuje i sve vidi.” (El-Isra,1)
Na Miradžu je Poslanik uzdignut na najviše nebo i boravio je u blizini Uzvišenog Gospodara, prekoračivši granicu koju nije dopušteno prekoračiti ni samim melekima. Tu je vidio znamenja koje ljudsko oko nije vidjelo, niti će vidjeti do Sudnjeg dana. Kur'an to potvrđuje riječima: “A vidio Ga je i drugi put, kod Sidretul-muntehaa, kod nje je džennetsko prebivalište. Kad je Sidru prekrivalo ono što je prekrivalo, pogled mu nije skrenuo niti je prekoračio. Vidio je najveličanstvenija znamenja Gospodara svoga.” (En-Nedžm)
Na Mi'radžu je Poslaniku objavljen propis o namazu koji je, prema njegovim riječima, “Mi'radž (duhovno uzdignuće) muslimana”, a objavljena su mu i tri posljednja ajeta sure El-Bekare.
Nije precizno zabilježeno kada je bila noć Israa i Mi'radža. Sigurno je da je bila prije Hidžre, bez daljnjeg preciziranja, ali je pretpostavka da je to 26. noći mjeseca redžeba
Prema povijesnim izvorima, ovaj događaj se zbio u jednom od najtežih perioda Muhammedovog, a.s., poslanstva, neposredno nakon senetul-huzna (godine tuge) u kojoj je Poslanik izgubio dva najveća oslonca, pomagača i zaštitnika među ljudima, h. Hatidžu i Ebu Taliba. Poslije tog gubitka, Poslanik je išao u Taif da tamošnje stanovnike pozove u islam, ali umjesto pristanka protjerali su ga kamenicama i pogrdama. U tim trenucima Poslanik je tražio zaštitu od Najvećeg Zaštitnika i Allah, dž.š., ga je obradovao Israom i Mi'radžom. Cijeli ovaj događaj je precizno izložen i do u detalje objašnjen u brojnim hadisima i povijesnim djelima.
U Kur'anu je o Israu zabilježeno: “Neka je slavljen Onaj Koji je proveo Svoga roba od Mesdžidul-Harama (Kabe) do Mesdžidul-Aksa (Kuds) čiju smo okolinu blagoslovili kako bismo mu znamenje Naše pokazali. Zaista On sve čuje i sve vidi.” (El-Isra,1)
Na Miradžu je Poslanik uzdignut na najviše nebo i boravio je u blizini Uzvišenog Gospodara, prekoračivši granicu koju nije dopušteno prekoračiti ni samim melekima. Tu je vidio znamenja koje ljudsko oko nije vidjelo, niti će vidjeti do Sudnjeg dana. Kur'an to potvrđuje riječima: “A vidio Ga je i drugi put, kod Sidretul-muntehaa, kod nje je džennetsko prebivalište. Kad je Sidru prekrivalo ono što je prekrivalo, pogled mu nije skrenuo niti je prekoračio. Vidio je najveličanstvenija znamenja Gospodara svoga.” (En-Nedžm)
Na Mi'radžu je Poslaniku objavljen propis o namazu koji je, prema njegovim riječima, “Mi'radž (duhovno uzdignuće) muslimana”, a objavljena su mu i tri posljednja ajeta sure El-Bekare.
Nije precizno zabilježeno kada je bila noć Israa i Mi'radža. Sigurno je da je bila prije Hidžre, bez daljnjeg preciziranja, ali je pretpostavka da je to 26. noći mjeseca redžeba
0
Re: Odabrane noći u Islamu
Večeras je Lejletu-l-berat
Stiže nam najdraži gost Ramazan
Stiže nam najdraži gost Ramazan
1
1
Dragulj ne gubi vrijednost i kad padne u blato, a prašina ostaje prašina i kad se do neba digne
Re: Odabrane noći u Islamu
Podrinjac pitao kada je Ramazan.
3
3
Tokom cijelog tvog zvota, u tebi se bore dva vuka, dobar i zao. Pobijedice onaj koga vise hranis.
Re: Odabrane noći u Islamu
Nego, na ovu temu... Mozda reci sve ( i izbjeci forumske samare ) , sa promjenom naziva teme u "odabrana noc u islamu"?
0
Tokom cijelog tvog zvota, u tebi se bore dva vuka, dobar i zao. Pobijedice onaj koga vise hranis.
Re: Odabrane noći u Islamu
Nema ni Mehe, cita vjerske knjige
0
Everyone's got a theory about the bitter one
Re: Odabrane noći u Islamu
Pa rekao je da još Kur'an nije pročitao i da će pročitati. Nadam se da će javiti kad završi.
1
1
Tokom cijelog tvog zvota, u tebi se bore dva vuka, dobar i zao. Pobijedice onaj koga vise hranis.